А ви знали, що велика частина відвідувачів проводить на сайті менше 15 секунд?
І цей фактор абсолютно не залежить від вашого продукту або послуги. У вас занадто мало часу, щоб утримати клієнта.

Перше враження дуже важливо, тому що в перші 10 секунд користувач вирішує залишитися йому на сайті або піти.
Отже, 8 головних питань відвідувача сайту.

  1. Що ви пропонуєте?
    Перше, що відвідувач хоче побачити зайшовши на сайт, який продукт / послугу ви пропонуєте. Як тільки завантажиться сторінка сайту – це повинно стати очевидним! Ніяких натяків і припущень.
    Наприклад, найчастіще в шапці сайту розміщують логотип як знак або назвц, що не несе собою інформацію про сферу діяльності. А найважливішу для клієнта інформацію розміщують десь нижче або на окремій сторінці. 85% таких сайтів закриваються через 10 секунд. Якщо ви не відомий бренд, – цього робити не можна.
  2. Чому відвідувача повинно це зацікавити?
    Припустимо, з першим пунктом все добре, нав’язується наступне не менш актуальне питання, як ваш продукт / послуга поліпшить їхнє життя, яку користь принесе або вирішить проблему. Ви повинні донести до клієнта вашу унікальну торгова пропозицію та всі переваги співпраці з вами, які він вважатиме переконливими.
  3. Скільки коштує?
    Якщо ви зацікавили відвідувача попереднім пунктом та ваш товар / послуга йому необхідні, він схоче дізнатися скільки це коштує.
    Не обов’язково розміщувати прайс-листи на головній сторінці, досить того, що клієнта від цін буде відділяти всього крок! При чому цей крок повинен бути в полі зору, наприклад, одним з пунктів меню. Якщо відвідувач почне блукати по сайту в пошуках, то скоріш за все залише сайт не отримавши потрібну інформацію.
  4. Чим ви відрізняєтесь від конкурентів?
    Якщо говорити відверто, то практично у всіх сферах бізнесу висока конкуренція. Люди борються за місце під сонцем різними доступними їм засобами. Навіть в невеликих нішах хоч маленька конкуренція, але вона є. Будемо відвертими, різниця між компаніями, їх товарами та послугами скоріш за все мінімальна. Але все ж багато відвідувачів хочуть знати історію, цінності. Саме тому важливо виділити себе серед інших.
  5. Чи легко я можу знайти все, що мені потрібно?
    Коли відвідувач вперше заходить на сайт, йому важко сконцентрувати увагу, тому дуже важливо, щоб навігація сайту була інтуїтивно зрозумілою. Відвідувач повинен отримати орієнтир протягом декількох секунд, не хвилин!
  6. Кому ще це потрібно або хто це використовує?
    Соціальне підтвердження зараз грає величезне значення. Це, свого роду, психологічний гачок.
    Споживачі хочуть підтвердження якості продукту або послуги до того, як вони витратять на нього свої гроші. І з цим не посперечаєшся. Адже всі ми так робимо. Якщо у вас є можливість продемонструвати клієнтів, які вже користуються вашими послугами або товарами, це помітно полегшить вибір відвідувача. Наприклад, відгуки з прив’язкою до соц мереж, відео відгуки.
  7. Чи можу я вам довіряти?
    Всі ми трохи скептики, тому важливо з перших секунд встановити хоча б мінімальний рівень довіри. Це особливо важливо, якщо ви нова компанія і ваш бренд мало відомий. Як швидко увійти в довіру?
    – розміщуйте на поітному місці контакти та фізичну адресу компанії
    – якщо у вас магазин – розмістіть умови повернення
    – розмістіть сертифікати, дипломи, якщо вони є
    – опублікуйте кількість задоволених клієнтів та виконаних замовлень
  8. Як з вами зв’язатися?
    Дуже часто буває так, що з компанією необхідно зв’язатися, а контактні дані не розміщені на помітному місці, доводиться їх шукати. З власного досвіду можемо сказати, що неодноразово зустрічали сайти, де зв’язатися можна тільки через форму зворотного зв’язку, що викликає недовіру. Найкраще телефони розміщувати в шапці сайту та підвалі або ж на окремій сторінці, яку легко знайти в меню.

Розуміння головних питань відвідувача дуже важливо для встановлення взаємодії з ним.