До нас часто звертаються клієнти, щоб проаналізувати свої сайти та віднайти рішення для покращення юзабіліті та підвищення конверсії.
Тобто головна проблема: клієнт вже має сайт, але продажів не має.

Більшість з цих сайтів були створені кілька років тому і просто загубились серед стильних конкурентів, або зроблені недосвідченим веб-майстром, який особливо не вивчав нішу, не проводив аналізу конкурентів.

Частіше за все єдине рішення – це створення нового сайту або редизайн.

Отже, ви хочете знати основні компоненти сайту, що кожен день приносить гроші?

Тримайте невеликий чек-лист: ⠀

  1. Логічна структура та сучасний дизайн.
    Структура сайту має бути зрозумілою, щоб відвідувач легко знайшов потрібну інформацію або форму звернення. Якщо за перші 15 секунд ви не встигли зацікавити клієнта, він залишить сторінку.
  2.  Унікальна торгова пропозиція.
    Що відрізняє ваш продукт / сервіс від інших. Фокус має бути на перевагах, але не треба обіцяти неможливе.
  3.  Докази, що ви варті довіри.
    – сертифікати, нагороди, дипломи;
    – відео відгуки або скріншоти з соцмережі;
    – посилання на ваші групи в соцмережах.
  4.  Форми звернення або закликів до дій. 
    Розмістіть на сайті кнопку заклику до певної дії: купити, завантажити, подзвонити, замовити, розрахувати вартість, отримати знижку/подарунок. Вони привертають увагу.
  5. Портфоліо або приклади робіт.
    Бажано, щоб це було не просто фото, а й опис того, що ви зробили, яким чином вирішили проблему, скільки витратили часу та грошей.
  6. Інструменти покращення продажів.
    Різноманітні послуги онлайн-спілкування з відвідувачами.
  7. Унікальні тексти та реклама.
    І, звичайно, жоден сайт не будуть відвідувати, якщо немає хороших унікальних текстів, які сприяють органічному пошуку, або реклами для швидких продажів.